balkizimcicekkiz Kızım bugün 4 yas aşısı oldu sadece kkk aşısını yaptırdım bugün okula göndermedim agriai felan olursa diye yarın geziye gidecekler göndersem rahat edermi sıkıntı oluyor mu agri ateş felan yaparmi acaba