Oğlum 1 yaşında ilk bebeğim aşırı zorlandım rahatıma düşkün birisiyim ama bi aklımda bi tane daha doğur ikisi bir büyüsün bu çocuk mevzusunu kapat diyor şimdi oğlum büyüsün desem 5 ,6 yaşına kadar istemem o zamanda okul zamanı geliyor 2. Bebeğimle ilgileneyim derken diğer oğlumu çok ihmal etmiş olurum amenna kocam bakar babaannesi annesi var bakarlar bakmaya o sorun değil ben kendim içsel olarak vicdan azabı çekerim böyle yaş aralıkları az olup 2 çocuğu olan anneler yazabilir mi nasıl zor mu kolay mı