Ben 4 gündür doğum kontrol hapı kullanıyorum Cerazette ama güvenmiyorum bebeğim daha 2 aylık çok korkuyorum hamile kalmaktan ve ekstra eşimden prezevatif kullanmasını istedim bugün aldı kullandı ama sinirlendi ve kullanmak istemediğini söyle ne yapıcam yardımcı olur musunuz ya hapa tek başına hiç güvenmiyorum