En güvenlisi fissler ama çok pahalı ya bi düdklüye 16/17 bin vermek bana biraz garip geliyor bende taç var kapağın ortası çukur olandan ocağın altını kapatıp oraya bi bardak su doldurunca ¾ dk sonra havasını atıyor hemen açılıyor 4 yıldır kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım önerebilirim