Nare09 Çocuğu düşünüşüyoruz Allah nasip ederse inşallah :) Korunmayı en son Temmuz ayında bıraktık. Eşim korunuyordu. Oğlumdan önce yani bekarken adetim Zaman zaman Düzensiz olurdu bazen böyle bir hafta gecikmeli bazen erken gelmeli vs. Ama oğlum doğup 10 aylık olduktan sonra adetim de pek sapma olmadı maksimum 2 gün 3 gün. Korunmayı bıraktıktan bu zamana kadar sırasıyla adet tarihim. 7 temmuz ( bu adetim bittikten sonra korunmayı bıraktık) 15 Ağustos ( bu ikisi arası fazla gecikti) 18 Eylül Ve ben daha adet olmadım… 3 kere test yaptım 2 si erken gebelik testi bir tanesi normal kaset test. Sonuçlar negatif çıktı. Aslında daha önce biri düşükle sonuçlanmak üzere iki gebeliğimde de testlerde geç çıkmıştı ama bu seferki biraz daha uzun sürüyor gibi geldi. Belki yarın kan testi verebilirim. Bu arada 19 Eylülde genel muayene için bir kadın doğum doktoruna da göründüm. Hormonlar yumurtalıklar vs normal çıktı. Kısacası başından böyle bir şey geçip de sonra gebe olduğunu öğrenen var mı 😅
Nare09 @gizememre bir de başlığı değiştirirken anlatım bozukluğu yapmışsınız. Yazmayacaktım ama gözüme çok battı kusura bakmayın 😅