elizliyos kizlar oda sicakliginiz kac derece ben 23 yaptim ama yelek giydiriyorum ensesi ve gogsu soguk oluyo ama hareket edincede terliyor 24 yaptim yeleksiz g zein dedim hareketsiz kalinca yine usuyor ne yapsam sizce terlemesin istiyorum
smileylaylom elizliyos 22-24 Arası oluyor genelde zıbın + eşofman +sıcaksa eğer zıbın eşofman üzerine bir üst giyiyor o kadar
alpmila elizliyos 24 dereceye tek kat kıyafet yeterli yelege gerek yok terlemek hasta eder hiç soğuk olmasına takılmayın ben yatak odasının peteğini bile açmıyorum burnu tıkanıyor 22 /23 derece gece de üstünü ince battaniyeyle örtüyorum kıyafeti de tek kat altta kısa kollu zıbın hiç sorun yaşamadık
asii71 elizliyos ev büyük olduğu için bu sıcaklık ideal terletmiyor alt ve üst katım yakmıyor çabuk soğuyor