rachelgreen_ evet cok hoş yeşil elma kokuyor.Kaliyor kokusu ecowel gibi anlık koku değil gercekten.😄Organik sertifikali bi şampuan içerigi temiz eczaci arkadaşım onermisti 1yıl önce o şekilde almistim.,hipoalerjenik,vücut jeli olarakta diger sampuanlar gibi uygun zaten.cilt alerjim var benim tedavi goruyorum.Cildiye doktorumdaa bebek sampuanı kullan demisti bana 4 5 ay bende kullandım bi dönem.Alerjim minimuma düsünce normal şampuanıma donmüstum.küçük boyunu bulursanız alıp deneyebilirseniz.🌸