sseydabal Kızlar aptamil mama kullanıyoruz 1 numara bebeğim 6. Ayına giricek 2 numaraya başlicaz. 1 numara ile 2 numara arasında ne fark oluyor
aslananne27 sseydabal daha tok tutuyor onu fark ettim 1 de bebeğim sürekli açtı 😀😀😀 2 ye geçtik çocuk 3,4 saatte bir istemeye başladı yok tutuyor ve kilo aldı 2 ye geçince
sinemisxs Oğlum 2 numarayı reddemıstı bir süre doktora danıştım, aralarında pek bir fark olmadığını soylemıstı, içindekiler biraz daha artıyormuş ornegın protein, demir vs