meldaakartal Kızlar bebeğim 6.5 aylık uyku eğitimi dahil bir sürü şeyi denedim ama hiç biri fayda etmedi gece 40 dakika da bir uyanıyor ve geri uyumak da aşırı zorlanıyor bu damlayı kullanıp memnun kalan var mı
etuerk meldaakartal şikayet var daki yorumları ve burada geçmişe dönük yorumları okursanız zaten damlanın ne kadar kötü olduğunu anlarsınız
Sare_nuhaninannesi_05 meldaakartal Şuan çok zorlanıyor olabilirsiniz evet bir anne olarak sizi anlayabiliyorum ama bu en son çaremiz bile olmasın bende zamanında bunun ile başlık açtım bu ürün yüzünden sorun yaşayan bir çok bebek gördüm bir kere kullanayım dedim vicdan yaptım kullanamadım uyku eğitimi iyi geldi bize sonuçta içinde Ben doktoruma sorduğumda Melisa papatya ve bir çay daha var demişti bunu ürünü kullanacağını aktardan bunları alıp karıştırıp bebeğinize vermek daha mantıklı diyordu.
endoplazmikretikulumiste meldaakartal sakın ben öyle bir hata yapmıştım asla . Normal atak dönemleri diş bunaltıyor güvenli bir kucak istiyor sakın girme öyle şeylere
forumgurmesi Seçeneğiniz olmasın. Yararlı,içeriği temiz, ben kullanıyorum,doktor önerdi diyenlere de kulak asmayın.