kelebek671 Doğumdan 17 gün geçti 3 gündür aşırı artan yanma var sebebi nedir acaba ölüyorum sanki idrar yaparken çok kötü idrarı yaptıktan sonra geçiyor
rachelgreen_ Sezaryen mi oldunuz? Bu bende de olmuştu enfeksiyon sandım ama dikişlerimin acısıymış meğer idrar yaparken çok belirgin ağrı oluyordu bitiminde geçiyordu anlattığınız gibi.