Bebeğim 2 aylık gece uykularını iyi kötü düzene koyduk eskıden gunduz de guzel uyurdu ama 3 haftadır falan gunduz uykusu yok denecek kadar az çok uykusu oluyor sürekli esniyor ama uyumuyor zor bela saatler süren çabadan sonra uyusa bıle en fazla yarım saat uyuyor napabılırım ya çok kotuyum uyumadıgı ıcın cok huysuz oluyor