Aynı soruyu defalarca ben de burada sordum ama tam anlamıyla bir dönüş alamadım ama buradan öğrendiğim kadarıyla Büyük şehirlerde veya merkezde oturuyorsan devlete yapabiliyorlarmış ama biraz ısrarcı olmak gerekiyormuş yani doktorun keyfine kalmış birazda ben Adana’da yaşıyorum Adana’da devlette yaptıran var mı diye çok sormuştum ama çıkmamıştı Ankara’da bir devlet Hastanesi’nde yaptıran olmuş çok memnundu. Ama bence devlette artık yapıyor olmaları lazım Suriyeliler bile yaptırıyormuş artık umarım bir geri dönüş alırsın bize de yardımcı olur