tuba5555 el ve ayaklar çocuklarda da bizde de vücudun en uç noktaları olduğu için diğer kısımlar kadar hızlı kan dolaşımı olmaz oralar soğuk olabilir bu çok normal eğer sırtı ve göğsü sıcaksa yeterlidir, bazen de terliyordur ter soğuyordur ondan soğuk geliyordur size