prenseskus 5 Kasım’da 9 ay olacak tam Sürünüyor böyle kollarınn üstünde Aynı böyle emekliyor acaba bir sorun mu var ki ya ? Egzersizleri yapıyoruz ama yinede böyle emekliyor
ruveyda_34 prenseskus emeklemek zorunlu degil bebeklerde her bebek emeklemeyebilir. Doktorlar dönemesiinive destekli oturmasini ister bu aylarda onlar oluyorsa sorun yoktur demek🥰