Bebeğim 11 buçuk aylık. Kulak enfeksiyonu geçiriyor başını omzuna koyuyor sürekli ağlayarak doktor kulağında beyazlık diğerinde de akıntı var dedi. Antibiyotik verdi kullanmak istemiyorum çok zararı var biliyorsunuz ne yapacağımı bilmiyorum başına gelen var mı ?