bilgeadakus Merhabalar 2.5 aylık bebeğimin gazı ve kakasi kokuyor görümcem diyor bu çocuk üşütüyor oyuzden kokuyor kokmamasi gerekiyormuş yaşayan varmı bu durumu
KahveliVera bilgeadakus Aa benim doktorumda normaldir demişti anne sütünden kaynaklı olduğunu söylemişti iki kızımda öyleydi kokardı ya
cg9699 bilgeadakus benim bebeğim efsane kötü kokuyordu gaz yapınca. Bide aşırı sesli gaz yapıyordu . Doktor baktı normal dedi
duygushi Benim bebeğimde 4.5 aylık aynı şeyi yaşıyoruz ama bizim haftada 1 kaka yaptığı için sadece anne sütüyle besleniyor doktora sorduğumda kakasını uzun süre sonra yaptığı için demişti annemlere kalsa kusması da kokması da hep üşütmekten 😅
bilgeadakus duygushi ay evet ya anne sütü ile besliyorum sadece kokuyor yani hasta vs olmuyir çok şükür sadece gazı kakası kokuyor hemen üşütüyor anlamına mı geliyor bu
bilgeadakus KahveliVera bende sadece anne sütü ile besliyorum kokar yani ne bilim hemen üşütüyor vs diyorlar bana
bilgeadakus KahveliVera buketys cg9699 KahveliVera sürekli sıvı yapıyor kakasını bide böyle birşey yaşayan varmı sadece anne sütüyle besleniyor acaba o yüzdeni sürekli sıvı oluyor
buketys bilgeadakus dogumhanede cok usumustuk hem ben hem bebegim. Odaya gectigimizde bebek hemsiresi burnu soguk sikica saralim demisti O zaman gazı gerçekten cok kötü kokuyordu. Diğer zamanlar o kadar kokmuyordu ama ilk 4 gün kötü koktu yani usutunce gerçekten kötü kokar
KahveliVera bilgeadakus kuzum anne sütüyle beslenen bebekler katı kıvamda nasıl dışkı yapsın hayatım zaten süt veriyorsun bebeğe çoğunluğu su zaten anne sütünün
buketys bilgeadakus cok kati olmaz zaten kati bisey yemedigi icin . Ben her emzirmede alt değiştiriyordum normal yani