mavigibibakti Of gerçekten bıktım üç ay oluyor beş kere falan kabız oldum sürekli tekrar ediyor yaşayan var mı ne zamana kadar sürecek ya
asliefe1 mavigibibakti bende aynı durumdayım ya hep kabızım nasıl düzeldi mi ne yaptın ben duphalac içtim hiç işe yaramadı gaz şişkinlik yaptı
mavigibibakti asliefe1 valla kabız olunca duphalac içiyorum zeytinyağlı yiyorum sonra düzeliyor düzelmezse fitil koyuyorum
Busraaelaa Merhaba bende hiç kabız olmam ama suan kabız olmusum galiba ve kasıklarım falan agrıyor kabızlıkta kasık mide agrısı olur mu hangi doktora gitmeliyim yardımcı olur musunuz bide doktora gidince test falan yapıyor mu neye göre ilaç vs veriyor