bebegininannesii Çocuğa göre, aldığı eğitime göre değişir. Yeğenim 11 yaşında istediği şeylerin adını söyler ama sosyalliği sevmez, evde mutlu.
Komşumun oğlu normal çocuklardan daha akıllı, annesi ne derse anında yapar ama ondada hiç kelime yok. Dışarıya çıkar saatlerce eve gelme gıkı çıkmaz
Eşimin kuzeni 13 yaşında konuşuyor sohbet ediyor bizle, yazmayı okumayı öğrendi. Normal birinden zor ayırt edersiniz.
Şuan yapacağınız rapor çıkarmak ve maaş almak, sonrasında bu maaşla güzel yerleri araştırıp eğitime sokmak. Emin olun yolun başındasın çoooook yol katedeceksiniz. Şükür ki erken tanı almışsını