Sınıfta herkesin bir annesi yok mu zaten? Veli ve öğretmenler arasında bir köprü olarak varlar ama tamamen amacı dışında, gerçekten yalakalık makamı olarak iş görüyor bizim ülkemizde. Okula giden çocuğum yok ama eğer olsaydı da asla sınıf annesinin yönlendirmesi ile bir iş yapmazdım.
Maddi hediye bekleyen öğretmenin de öğretmenliğini sorgularım.
Neticede iş yapıyorsan karşılığını maaş olarak alıyorlar, maaşı beğenmeyen az bulan gerekli mecralara başvurabilir, sınıf annesine şunu şunu istiyorum diye liste yaptırmaz.
Benim