NewMomm1 yemeyen çocuk çok zor aynısı bende de var. İnşallah çabucak açılır iştahı. Benimki de meyve sadece üzüm yer diğer türlü makarna, şehriye çorbası başka bir şey pişmiyor evde et türü hiç sürmez ağzına ama bizimki emiyor diye öyle diye düşünüyorum bakalım emzirmeyi bırakınca önüne geleni yer inşallah