Bebeğim 6 haftalık şu an memeden emme, biberonla sağılmış süt ve mama karışık besleniyor. Mamayı tamamen bırakmak istiyorum. Sadece anne sütü ile beslensin istiyorum ama sütümün daha fazla olması lazım. Sütüm yok değil var ama sadece süt içmesi bazen yeterli olmuyor. İlk doğum yaptığımda sütüm çok fazlaydı sonra stres vs derken sütüm azaldı. Mecburen mama verdim :( Şimdi mamayı tamamen bırakmak sütümü arttırmak istiyorum. Süt arttırmak için neler yaptınız? Tavsiyelerinizi bekliyorum