merhaba kızlar. Daha önce bahsetmiştim 5 ay kadar önce smear testim ascus gelmişti, 2 ay önce de Hpv verdim negatif geldi. Geçen hafta smear testini tekrarladık sonuç bekliyorum daha çıkmadı. Doktorum ascus gelirse yine, kolposkopi yapacağız dedi. Bununla ilgili tecrübesi olanlar benimle paylaşabilir misiniz neler yaşadınız nasıl oldu, biraz desteğe ihtiyacım var sonuç beklemek çok stresli gerçekten