Çocuk odasına almayı düşünüyorum. 3.5 yaşında ve 1 yaşında çocuklarım var. Oda yaptık. Bir halım vardı onu da serdim. Aslında uygun bir halı almak istiyordum ama o halı da iş gördü. O yüzden hem kış geliyor hem de temizlik açısından rahat silinsin diye oyun matı düşünüyorum. Kullananlar varsa memnun musunuz ? Tavsiye eder misiniz ? Ve hangi marka ?
Şu an Elele baby’in 180*200 içime siniyor gibi