Benim ilk bebeğim ve baya zor bi bebek, haliyle keşke daha önce bilseydim bebeğe bakmak kolay olurdu dediğim ve ya bunu önceden bilip kullansaydım dediğim çok şey oldu. Kızım şu an 3,5 aylık, onunla birlikte öğrendiklerimin bazılarını paylaşmak istiyorum. Belki yenidoğan annelerine yardımcı olur.
Siz de bu tarz bilgileri paylaşırsanız, çok sevinirim, bir-birimizden öğrenecek çok şeyler var. Bebeğim büyürken pratik bilgilere çok ihtiyacım olacak.
1) Biberon - Dr.Brown’s. 2-ci bir bebeğim olursa yine bu markanı kullanırım, bebekte kolik ve kusma sorunları azaldı, zor ve kolik bi bebekle uğraşmak kolay değil.
2) Yatak - kesinlikle, park yatak. Çok kullanışlı, her yere götürebiliyorsun.
3) Bebek arabası - ben miniodan evo diye bi bebek arabası aldım, hem çok estetik, hem de malesef Tükiyede yollar kötü, bebek arabası kullanmak zor, bebek çok sarsılıyor, bu sarsılmanı önleyen sistemi var, çok sevdim. 2 sebeti var, normal ve puset.
3) Pişik kremi - Sudokrem, diğer hiç bir krem işe yaramadı.
4) Uyku problemi - kesinlikle bebeği babası uyutmalı 😄 annelerin stres seviyesi daha yüksek olduğu için bebekler bunu hiss ederek rahatsız olurlar, babayla daha rahat uyurlar.
5) Body/tulum- bilsem o kadar elbise yerine sadece body ve tulum alırdım, hem kucakta tutmak kolay, hem de hareketli bi bebekse üstü açılmıyor.
6) Gürültü / dışarı çıkma / soğuk - bebeğim doğduğundan beri sesli / klima olan ortamda uyutdum, 3 günlükken dışarı çıktık. Şimdi daha rahat dışarı çıkabiliyoruz.
7) Kucağa alışır lafına kanmadım, çoğu zaman kucakta taşıdım, zaten karın zamanını sevmiyordu, kucakta dik durarak başını tutmağı öğrendi, kundak yapmadım.
Başka aklıma gelen olursa onları da paylaşırım, siz de yaptığınız / kullandığınız şeyleri paylaşabilirsiniz.