miabel9 Kızlar 13 aylık kızıma diş fırçası almayı düşünüyorum hangi markayı önerirsiniz. Jack njill ile chiccoya baktım. Kullanıpta memnun kalan varsa yazarsa sevinirim
prensesdiana miabel9 Chicco kullanıyoruz memnunuz yumuşak uçlu fırça zaten 2 diş var çok fark etmiyo bizim için 😂
miabel9 prensesdiana 🥹 bizde 8ledi artık . Doktoru kullanın dedi nasıl olacak izin verecek mi yapmamıza bende bilmiyorum 😅
prensesdiana miabel9 verir ya oyun gibi geliyo bizimkine diş fırçalayıalım hadi diyorum gülüyo gitmek istiyo banyoya 😂 13 aylık bizimki de
mahirm Bizde 5. Aydan beri dış çıktığı gibi iki dişi fırçalarıdik taki 15 ayilk şimdi ozamandan beri chicco kullanıyoruz hem yumuşak uclu hemde tutuş çok iyi tam bebek eline göre fügirleide bebeklerin dikkatini çekiyor bence kullanabilirsiniz güzel ürün.