mamacitaa_ nasılsınız neler yapıyorsunuz bakalım 😊 ben ev işlerini bitirdim yemeğim de pişiyor çok şükür, bi yeşil çay molası. 💚 hem kilo verme sürecindeki arkadaşlara moral motivasyon hem de sohbet postu olsun muuu🙂↔️
Kayra_68_aksaray mamacitaa_ ayy ben bu aralar yeşil çay icmedigimi farkettim yarın içmeye baslayım bence
uykusuzanne__ mamacitaa_ afiyet olsun canım bende oğlumu kreşten aldım geldim yemek yedi şimdi uyutmaya çalışıyorum 😂
mamacitaa_ @gizememre @oyoyoyyedibeni @HicretArin @Kayra_68_aksaray @Medusa ayy aklıma gelmedi çoğu diyet postlarında konuştuklarım vardı ama :)
Kuzeymomss mamacitaa_ Merhaba canım. Çok şükür ki 2.5 ay sonunda hedef kiloma ulaştım. Şuan koruma modundayım 🥰
ucoglanannesi mamacitaa_ ben de alerji diyeti açma sürecindeyim o yüzden diyet biraz saldım şuan 62 kiloyum bir türlü leslie başlayamadım ya bebegim kucak delisi vaktim olmuyor sizin nasıl gidiyor diyet kaç kilo kaldı hedefe? Benim hedef 53-55 inşallah ☺️