Kızlar ben halk eğitim kursuna gitmek istiyorum kızımsabah okula gidiyor anaokuluna öğlen alıyorum. Açlık kursu var 9′dan çocuk eğitimi ile ilgili kurslar 1′de aslında çocuk eğitimine kursuna gitmek istiyorum ama kızımla birlikte gitsem sıkılır mı acaba diyorum siz olsanız sen çikolata giderdiniz