3kidsmom Bepantol kullanıyorum ama geçmiyor varmı benzer durumda olan çok salyası var O mu yapıyır anlamadım terleyen bir bebek değil evde 24 derece falan havalar çok karışık gidiyor aç kapa yapmaktansa bazı yerleri en düşükte yakıyorum 🤷♀️
zeynebimd Boynu hava almıyorsa da olur benim kızımda bu sebepten olurdu temiz bi müslin koyardım boynunun arasına birbirine değmesin diye bir de adını hatırlamıyorum pembe bi losyon var eczanelerde satılan o iyi geliyor