geliz42 merhabalar bizim ilk nöbetimiz çok ağırdı morarma titreme ağzını kapatma sıkma üstüne sırt üstü olduğu için dil yutma şeklinde oldu bizimkiler hepsi nöbetti bayılma yaşamadık hiç hep düşme vardı geçmiş olsun sizde bir çocuk nörolojik doktoruna gidip anlatabilirsiniz nasıl olduğunu ona göre filiml çekiyorlar bize epilepsi tanısı konuldu biz toplam 12 defa yaşadık