Kızım 29 aylık cok sakin uysal bi bebekti. Bugunlerde cok agresif cok kızgın biri oldu bi kaç gün önce iki kere gündüz uykusundan uyanırken yapmıştı. Dün gece 4 gibi ağlayarak uyandı bir ağlamak böyle bişey olamaz. Kendini yerlere attı saçını başını yoldu ağlamaktan kusma derecesine geldi. Eşime neyaptıysak ne ettiysek ellettirmedi konustumadı. Sus git konusma yapma etme ne dediysek ikna edemedik en az 10-15 dk ağladı sonra makyaj malzemelerimi gösterdim sustu oyalandı ama ilk defa böyle şeyler yaşadıgımız için eşimle cok korktuk cocuguma bişeyler oldu resmen içine bişey kaçtı sandık ne yapıcagımızı da şaşırdık. Işık bile açtırmadı yüzünü yıkıyım dedim yok. Su içer misn ben bisey dedikçe o daha çok çıldırdı