Arkadaşlar kısaca özet geçiçem 2022 senesinde gayınabbam eşimin üstüne ev verdi o evin üstünden kredi çekti ayrıyeten başka bankalardan kredide ev icralık oldu diger borclarda icrada suan işin özeti biz dedik borcu ödeyelim eve biz oturalım diye ama gayınbbam büyük oglunu otutturdu ama eşimin üstünde borç hala duruyor işe giremiyor maaşından kesilecek çünkü bize vermediler ödemiyomu derseniz 1 kuruş nile ödemediler bizde bi umut evi banka satarda borclara gider hiç degilse bekliyoruz 2022den beri borclu bi şekilde duruyor hala sizce ne zaman satılığa cıkar ev