Aybars-mom160821 öncelikle tüp bebek süreci psikolojik olarak insanı maf eden bir süreç, oldu mu olacak mı stresi zaten bambaşka bir sürü ilaç bir sürü iğne yolun sonunda ne olacağını bilmemek yaşamayan da yorum yapmasın bir zahmet özellikle erkekler ve büyükler. Senin Allah bağışlasın 1 evladın varmış hiç olmayıp bir sürü dertle bu yola başvuran var ilikin de olmayıp 3 4 defa hatta senelerce uğraşan insanlar var uğraşıp da kayıpları olan kadınlar var yani konunun ilaçlarla alakası yok daha doğrusu bu saydıklarım daha ciddi bir savaş ilaçlardan. Rabbim isteyen her annenin kucağını doldursun ♥️