Merhaba oğlum 4.5 aylık oldu , geceleri çok geç uyumaya başladı uyusa da kırk dk da bir emmek için vızırdanıyor bende susamış acıkmış diye hemen alıp emziriyorum geri yatırıyorum maks kırk dk sonra yine aynı artık tükendim sıfır uyku ile ayakta duruyorum yanlış bişeyler olabilir mi tecrübeli arkadaşlarım ne yapmam gerekiyor?