damlazeynepayse ya şimdi aklıma geldi bir de bizde maymun var maymunu da yanımıza koyup ilk ona kaşık tutuyordum sonra bebeğime veriyordum aman maymun bitirdi derken öyle birkaç kaşık daha fazla yemişti sonra alıştı biraz daha 😁arada yine çok az yediği öğünler oluyor günü gününe tutmuyor da başlangıçta o iyi olmuştu (psikolojik olarak sıkıntılı bir hareket olabilir emin değilim😅)