anneyim09 Kızlar diyetteyim spor vs yapıyorum gözle görülür incelmem var bugün aç karna tartıya çıktım kilom halen aynı delirmemek elde değil nedem böyle oluyor ben ne zaman eksi görcem bu tartıda görenlerde diyo baya zayıflamışsın diye
kuzeyinannesiii_ anneyim09 yağdan kilo verip kas kütlenizi arttırmış veya ödem tutmuş olabilirsiniz 😇
Sulee_ anneyim09 tartı odaklı olmayın bence bende 2 aydır ayni kilodayim tartıda ama goruntu olarak daha zayıf duruyorum spordan kaynaklı incelme ve yağdan kasa dönüşme oluyor yani yağlarınız kasa dönüştüğü için tartı da değişiklik olmuyor bu cok iyi birşey aslında ödemden vermek cok kolay ama yağdan vermek daha zordur siz kasa dönüştürmüş olabilirsiniz
mamacitaa_ anneyim09 bende tarti odakliyim ya. Cidden sinir bozucu moral bozuyor 😅 Kaç kilosunuz neler yapıyorsunuz bende vermeye çalışıyorum da ✨
Sulee_ anneyim09 geçiş süreci gibi düşünün tabiki tartidada eksilme olacak buna sevinmelisiniz yağı kasa çevirmek cok daha zor tartı odaklı olmayın bence
anneyim09 mamacitaa_ protein ağırlıklı besleniyorm ben ekmek karbonhidrat paketli gıda asitli içecek tüketmiyorm akşam 7 den sonra yemek meyve vs yemiyorum günlük 3 litre su ve spor yapıyorum mekik çok çekiyorum ben gözle görülür incelmem oldu göbeğşm gitti tamamen 64 kiloyum boyumda 1.72