Kızlar ikizlerim 4 buçuk aylıklar. Gece uykusuna 6 7 gibi geçiyorlar çokmu erken. Bide 120 mama 3 satte bi yiyorlar. Bazen onıda yemiyorlar 90 falan yani. Biri 7 diğeri 6 kilo. Birde sallamadan asla uyumuyorlar. Yarım saat iyi dalıyorlar sonra sallamayla uyutabiliyorum. Sizde durumlar nedir? Benim bebişler mi anormal 🙄