100 kilo normal bir kilo değil. Buna iyisin öyle kal diyen kişilerin samimi olduğunu sanmıyorum. Kilo verirseniz sizin hayat kaliteniz yükselir, çocuklarınıza daha verimli olursunuz her anlamda. Örnek veriyorum şuan hamileyim ve olmam gereken kilonun üstündeyim çocuğumla oynarken zorlanıyorum, nefes nefese kalıyorum taşırken.
Daha fit olsam,ideal kilomda olsam, giydiğim her şeyi kendime yakıştırsam daha mutlu ve enerji dolu bir anne olurdum.