3 aylık bebeğim var 22 aylık kızım var bizim yediğimiz yemekleri yemiyor sabah kahvaltısını güzel yapar öğlen çorbasını içer ondan sonra yok ekranımız var sırf yesin diye veriyorum ama artık sıkışmaya başladım bu durumdan önceden üstüne düşerdim artık uğraşmak istemiyorım yerse yer yemszse yemez tarzında akşam yemeğini yesin diye öğlen de vermek istmeiyoeım ama üzülüyorum sonra nasıl yol izlemeliyim