3,5 aylık oğlum şu an kucağımda uyuyor kıpırdamaya korkuyorum çok tatlı çok güzel ama 1 saatten fazladır uyutmaya çalıştım tabi bu süre içinde uyudu yatağında koydum uyandı uyutmayayım dedim çok uyarmadan biraz dolaştırdım sonra tekrar yatırdım ama boynum tutulmaya başlıyor 🫠 içimden geçti ya bu ay. 2.ay kolaydı var mı benim gibi nolur var deyin