Kızlar Kızım 4 buçuk aylık inanılmaz çığlık atıyor ağlarken. Ben uğraşsam öyle bağıramam kulaklarım çınlıyor ağlayınca ve susturmak da mümkün değil kendini kitliyor
Abartmıyorum gerçekten çok aşırı çığlıklı ağlıyor
sağlık ocagındakiler bile şok oldu bu nasıl bi ses diye.
Sizinkiler de mi böyle benim kızımın karakteri mi bu