Rabiiul Kızım haftaya 16 aylık olacak , mamayı kaçıncı ayda ve nasıl bıraktınız ? Aman ama yemek yiyen bir bebek değil biraz tedirgin ediyor bu durum süreç nasıl ilerledi ? Süt verdiniz mi ?
hira0502 Rabiiul 1.5 yaşında bıraktık zaten sadece uykuya geçerken veriyordum o aradada memleketteydim annem sayesinde benim için çok kolay oldu mamayı bıraktığımız günler annem uyuttu hatta emziği de memlekette annem bıraktırmıştı ikisindede hiç zorlanmadim ☺
esenhanimm simseklivekalpli önceden bebek 6 aylık olunca mamayı bırakıp ek gıdayla devam ederlerdi şimdiki anneler kaç yaşına kadar mama veriyor sadece gelişimi içinmi sizce neden
livanurvealpinannesi61 Rabiiul kızım 27 aylıkken bıraktık biz . oğlum da anne sütünü kesince mama verdim akşamdan acıkıyordu uyku saatine kadar oda 3 yaşa doğru bıraktı 1 yıl mama içti yani
hira0502 Rabiiul önce emziği bıraktırin çünkü çocuklar emziği daha çok düşkün oluyorlar Biberon bıraktıktan sonra emziğe daha çok bağlanabilir
mavisevgim esenhanimm mama tek başına tüm vitamin ihtiyaçlarını karşılıyor bu sebepten dolayı 6. Aydan sonra kesilmemeli anne sütü yada formül mama en az 18. Aya kadar verilmeli.
Rabiiul hira0502 emziğin kök kısmını kopartmış zaten dişleyerek yenisini almayı düşünmüyorum ama nasıl bıraktıracağım onu da bilmiyorum kardeş de geliyor şimdi emzik verme taraftarı değildim belki bu bebişte vermem en azından görüp istemez
tgcyi Rabiiul 13 aylikken doktorumuz gelisimi iyi artik birak demisti ben hala devam ediyorum bi kutu daha verip birakacagim, gelisimle alakali ve yeme duzeniyle aslinda, he oglum suan 16 bucuk aylik orasi ayri😂😂
simseklivekalpli Rabiiul yemesi hep iyiydi. İlk başta hafif nişasta ve şekerle kıvamlı yapıyordum sonra direkt süt verdim
hira0502 Rabiiul evet kardeşinde görürse isteyebilir çünkü daha çok yeni bırakmış olacak. Bence şu anki emziği direkt atın en fazla 1 hafta zorluk çekersiniz daha sonra alışır