helinss Arkadaşlar bebeğim 4. Aylık olacak her ay rutin kontrollere gitmeme gerek var mı ilk 2 ay gittik sadece devam etmeli miyim gitmeye. Kilo boy takibini zaten sağlık ocağı yapıyor
Seryy_ helinss biraz tercih meselesi bence ben her ay götürmedim , gitmesi gerektiği aylarda götürdüm sadece.
3kedili2bebekli helinss ben gittim kilo boy takibi yapılmıyor sadece doktor her şeyini muayene ediyor gözünüzden kaçan bir şey olabilir yada bazen sağlık ocağı bazı şeyleri abartıyor ben sağlık ocağına hiç gitmiyorum nerdeyse doktora gidiyorum ebe alıştı sadece boy kilo için mesaj atıyor bana ebeler meyve suyuyla ek gıdaya başla diyor doktor özenli özenli anlatıp liste veriyor bir aksilik olursa gözetim altında oluyor asilarini bile doktorum yapıyor günü gelince
merverol28 helinss ilk 6 ay doktorumuz her ay çağırdı gittik. Sonrasında 9. ve 12. Ayda gelmemizi söyledi. Özel aşılara göre planladık
Seryy_ helinss ilk 3 ay gittik sonra 6-9-12-18. Anlayacağınız 1 buçuk yaşından sonra çok sık götürmedim gerek duymadım yani kendimce. Aşılarını falan hep sağlık ocağında yaptırdım bir sıkıntı yaşamadım çok şükür.
Retzja Biz 7 aya kadar her ay gittik, doktorumuz sonrasında 3 ayda bir muayene şeklinde ilerlememizi söyledi. Şuan 18 aylık, 3 ayda bir gidiyoruz.
nesemom helinss bizde 4 aylığız ben şu zamana kadar her ay götürdüm 2. ve 4. ayında burun tıkanıklığı vardı zaten o sırada rutin kontrollerinde yaptılar kilo boy takibi de hem doktorda hem sağlık ocağında olmuş oldu doktorum bir dahaki sefer 6. ayda gelebilirsin dedi