demolishman Sezeryan olup dikiş yerlerinde ki tüylerin temizliğini nasıl halllediyorsınız jilet sürmek uygun mu??
maysamoms33 demolishman yanlış hatırlamıyorsam 4 veya 6 ayda gittim agdaya ondan önce de kısaltma yaptım jilet daha sıkıntı olur diye
berengunes İyice iyileşene kadar o kısıma sürmedim dikişler kapandıktan sonra yaptım bi sıkıntı olmadı