Merhabalar. Oğlum 7 aylık birkaç gündür uykudan ağlayarak uyanıyor gazını çıkarıp rahatlıyor. Bu olayı en son 3 aylıkken falan yaşıyorduk. Gaz yapacak ek gıdalara da dikkat ediyorum.
Acaba biberon değişimi olabilir mi? Avent’in cam biberonu yeni kullanmaya başladım. Birkaç yerde gaz yaptığını okumuştum. İhtimal vermemiştim 😅
Kullanıp böyle bir sorun yaşayan var mı?