Kızlar bebegim 2,5 aylıktan beri kusuyor inanın günde belki 30 önlük değiştiryorum aptamil ar aldm aa dedim cok iyi hoop 2 gun snra yine aynı ki hiç bitmemişti onu bulmak zor eczane acil lazım oluyor vs diye prosyneo geçtm sanki daha cok kusuyor doktor gaviscon infant verdi ilk gün aa dedm sanki azaldı hoop yine aynı :/ allah askına ne kullanıuorsunuz 5.5 aylık oldu inanın kucagma alıp aktiviteyi bırakın gğldğrmeye sevmeye korkar olduk o kustukca ben cöktüm üzüntüden