Normalde bebeğimin bana göre görüntü olarak kilosu gayet iyi, persentile göre iyi, yemesi güzel, ek gıda alımı güzel, ama şurada benimkiyle aynı ayda olan bebişlerin kilolarını okuyorum maşallah yani 🧿 hani demek istediğim hiç kilo sorunumuz yokken bile şurada okuduğum rakamlar dikkatimi çekiyor. Neyseki kilo meraklısı bi anne değilim, içinde bulunduğum durum beni tatmin ediyor da takılmıyorum. Yani denek istediğim böyle araştırmalar sizi daha çok yorabilir