selin27187_ Mama olarak Aptamil, biberon olarak Dr.Brown’s kullandık. Bence biberon gayet iyiydi, onu kullandığımız zaman gaz ve kusma sorunları olmadı. Gaz olmaması için her mamadan sonra sırtını sıvazlıyordum, yemekten 1 saat sonra bacakları hareket etdirerek karın masajı yapıyordum, çok huysuz olduğu zamansa sıcak banyo.