Kizlar,kızım 18 aylık emiyor kilosu alt sınırın bir tık üstü çıktı. 10 kilo asla yemek yemiyor zorlasam 2-3 kaşık ve doymadigi için sürekli ağlıyor.10 dk bir emiyor vermedigimde cokk ağlıyor yemek veriyorum yemiyor. Hemşireye sordum yemek yemiyorsa emzirmeyi bırak dedi artık süt ona yaramaz dedi nasıl biraktirayim sizce teşekkürler…..