Artık ciddi anlamda kafaya takmaya başladım.
Ekran var evet. Çünkü çok zor durumda kalıyorum mecbur vermek zorundayım. Şimdi bazıları çıkar “hayır ne olursa olsun verilmemesi lazım bla bla” der ama kimse kimsenin içini bilmez.
Baba, dede, bitti, hapşu , elimi tutup götürür istediği şeyi yaptırır. Bazı şarkılarda nasıl dans edilmesi gerektiğini biliyor. Aklıma şu an bunlar geliyor.
Oyun grubuna götürüyorum. Çok aktif bi çocuk her şeyle oynuyor uğraşıyor. Ama aktivitelere çok katılmıyor. Oradaki öğretmen şu an keşfediyor, çok hareketli bir çocuk zamanla olacak merak etmeyin diyor. Ne yapmalıyım lütfen bana yol gösterin. Aynı zamanda ders de çalışıyorum, nasıl yapabilirim ? Lütfen bana yol gösterin