Merhaba bebegim 2bucuk aylik ve 5kg agirliginda. Son bikac gundur 90ml anne sutu ictikten 2 saat sonra, mama icerse 3 saat sonra acikiyor. Eskiden boyle degil daha uzun surerdi. Uykulari da kisa kisa oluyor bu durumda. Sizce normal mi ml veya acikmasi. Gazli bebek oldugu icin 3 haftsdir da relaktaz kullaniyoruz. Gaz problemi gecti gibi diyebilirim.